19 października 2013

Start bloga Kontownia bankowa


Witam wszystkich, mam na imię Karol. Postanowiłem założyć własny blog aby pisać o tym co mnie interesuje. Zainteresowań mam kilka, jednym z nich jest tematyka finansowa, związana z bankowością.
Dlatego blog dostał tytuł Kontownia bankowa. Wybrałem platformę blogspota ponieważ widzę tutaj dość sporą społeczność ludzi piszących o finansach i gospodarce w każdej postaci.

Pióro mam średnie
Postaram się poruszać zagadnienia, które mnie interesują w sposób łatwy i przyjazny, aby każdy, nawet laik w temacie mógł czytać moje wpisy lekko i w zrozumiały sposób.
Nie jestem profesjonalistą ani też analitykiem finansowym więc proszę o podejście do moich prognoz jak do informacji a nie rekomendacji ;-)

Pracuję nad systematycznością :-)
Drodzy czytelnicy, mam nadzieję że adres kontownia-bankowa.blogspot.com łatwo zapamiętacie i będzie mnie regularnie odwiedzać. Planuje też założyć swój profil na Facebooku w wolnym czasie, a na razie zapraszam do dodania plusika dla mojego bloga w Google + albo dodanie mnie do kręgów.
Z uwagi na pracę i obowiązki domowe nie mogę zagwarantować regularnego pisania ale postaram się zachować systematyczność i publikować moje refleksje bez większych przerw.
To tyle tytułem wstępu. Zapraszam do czytania i pozdrawiam.
Karol